Hyundai kona 2024







عملکرد

هیوندای کُنا مجهز به موتور 2 لیتری MPI تنفس طبیعی و گیربکس IVT قابلیت ارائه سبکی از رانندگی به میل راننده با استفاده از فناوری انتخاب سبک رانندگی یا (DRIVE MODE) را دارا می باشد. رسیدن به شرایط مطلوب رانندگی با این خودرو بیش از پیش در دسترس می باشد.


Hyundai kona 2024
Hyundai kona 2024







امکانات

این موتور دارای حداکثر توان 147 اسب بخار با حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 6.81 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

این گیربکس همان نسل پیشرفته گیربکس CVT با منطق جدید تعویض دنده می باشد که باعث می شود حس خوب رانندگی با تعویض دنده های نرم و روان را به شما ارائه دهد و عملکردی متناسب با خواسته راننده در شرایط مختلف داشته باشد.

قابلیت تعیین نوع رانندگی در شرایط متفاوت را برای راننده فراهم می کند. با انتخاب نوع رانندگی نرمال از طریق دکمه مربوطه، به راحتی می توانید خودروی خود را برای رانندگی روزمره و یا اقتصادی با تنظیمات مصرف سوخت بهینه تنظیم نمایید و همچنین حالت رانندگی SPORT برای شما این امکان را فراهم می سازد تا از شتابگیری بهتری بهره مند شوید.

دارای عملکردی مطلوب در فرمان پذیری و راحتی راننده می باشد.




اتو هلد و ترمز پارک برقی

سیستم کروز کنترلر

سیستم کنترل خودور در سراشیبی

Hyundai kona 2024
Hyundai kona 2024




* با توجه به تنوع تیپ و تجهیزات خودرو، احتمال مغایرت اطلاعات مندرج در این صفحه و خودرو های عرضه شده وجود دارد که ملاک نهایی خودروهای عرضه شده میباشد.





hyundai logo

راه های ارتباطی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو
کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، خیابان ۵۶ (بلوار نخل)، پلاک ۱۵ (ساختمان نگین)
تلفن : 91007778      فکس : 44998230      ایمیل : contactus@ktl-co.com

ⓒ کلیه حقوق این مجموعه محفوظ و متعلق به شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو می باشد.